«Εστιάδα»


Μ’ αγγίζεις και στο χάδι σου χάνομαι
Να λιώνω στο φιλί σου αισθάνομαι
Δώσε Εστιάδα μου να πιω την πνοή σου
Στις Δίνες του Απείρου να φύγω μαζί σου.

Το κορμί σου στα χέρια μου ταξιδεύει
Κάθε μου κύτταρο τον Πόθο παλεύει
Στο άγγιγμά σου τον έλεγχο χάνω
Ολάκερος καίγομαι στη σάρκα σου επάνω.

Τρέμουλο νιώθω να σε κυριεύει
Μέσα σου το Πάθος μου ανασαλεύει
Ένα γινόμαστε στο κρεσέντο κραυγάζεις
Στα μάτια με κοιτάς και αναστενάζεις.

Κομμάτι κομμάτι τον εαυτό μου αρχίζω
Σε εσένα Αρχόντισσα να δωρίζω.
Διόνυσος γίνομαι, τεμάχισέ με
Τάμα δικό σου, αγκάλιασέ με…

© 2011 Νικόλαος Παναγοδημητρόπουλος

About Nick

Official Website www.arkadian.gr
Gallery | This entry was posted in Η Τριλογία της Δύναμης ... Το Άγγιγμα της Αφροδίτης. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

