Το Όνειρο του Νικόλα: Λάβα



Χάνομαι μές στο κορμί σου
Ένα σα γίνομαι μαζί σου
Στην αγκαλιά μου σιγοτρέμεις
Γλυκά στο στήθος μου σα γέρνεις.

Τα χείλη σου δειλά ανοίγουν
Και καυτή την ανάσα μου κρύβουν
Χάδι στο στήθος σου το δικό μου κορμί
Σε εσένα χάνομαι με Φλόγα και ορμή.

Νιώσε τον Πόθο μου σκληρό για σένα
Το κρεβάτι ας γίνει γλυκειά αρένα
Καυτή η Ένωση, με ολοκληρώνεις
Μέσα σου χάνομαι ενόσω λιώνεις.

Κραυγές ηδονής οι ανάσες σου κρύβουν
Οι δικές μου ανάσες το κορμί σου σαν τρίβουν
Δικός σου για πάντα θεά σου αφήνομαι
Λάβας ποτάμι στα σωθικά σου ξεχύνομαι…

© 2011 Νικόλαος Παναγοδημητρόπουλος

About Nick

Official Website www.arkadian.gr
Gallery | This entry was posted in Ποιήματα. Bookmark the permalink.

2 Responses to Το Όνειρο του Νικόλα: Λάβα

  1. Ο/Η OLGA MANI λέει:

    ΤΕΤΟΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ………..ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΧΩ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ.ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΝΙΚΟΛΑ ΜΟΥ,ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΑΦΗΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΘΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Σ’ ΕΜΕΝΑ.ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙΣ, Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΕΝΩΣΗ….ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ Η ΗΔΟΝΗ,ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ Η ΦΛΟΓΑ ΣΒΗΣΕΙ,ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΙΤΗΛΗ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΜΟΥ ΑΥΤΗ Η ΗΔΟΝΗ.
    ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΚΙΟΛΑΣ………..ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΕΘΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ;ΜΠΟΡΕΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΑΡΚΕΣΤΕΙ Σ’ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΛΟΓΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ, (ΤΕΤΡΙΜΜΕΝΑ);
    ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΝΑ ΚΥΛΑΕΙ ΓΛΥΚΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ,ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΑΡΚΟΥΣΕ.
    ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ,ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ,ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ………………………………………………………………………………………..
    …………………………………………………………………………………………………….
    (ΠΟΥ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ,ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ,ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΚΥΛΑΝΕ……………
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

  2. Ο/Η Νικόλας λέει:

    Χμμμμ…. υπόκλιση Όλγα μου. Το σχόλιό σου είναι Ποίημα από μόνο του…

Σχολιάστε

