Το Όνειρο του Νικόλα: Επιστροφή στο Φως


Επιτέλους…
Το Φως …
Την κάθε στιγμή της Δοκιμασίας το πίστευα.
Θα Την περάσω…
Θα εξαγνισθώ…
Όλα γίνονται για κάποιο σκοπό … τίποτα στην τύχη αφημένο.
Βαρύ το τίμημα όμως…

Το θνητό μου κομμάτι θρηνεί…
Το σαρκίο που με μετέφερε στο Ταξίδι αδημονεί.
Προσμένει στο Χρόνο τη Νέμεση να κολάσει τους ενόχους.
Και κλαίει…
Κλαίει για τις χαρές, μα και τη ζωή που η Μήδεια θα στερήσει από Αυτόν…
Τον Μικρό Πρίγκιπα…

Θα τον σκέπτομαι … από μακριά, μα στην καρδιά μου πάντα.
Μες στη ψυχή μου, αενάως…
Ο Μικρός Πρίγκιπας…
Αυτός το Τίμημα … Αυτός και η Απώλεια … Αυτός και η μεγάλη Θυσία …
Για χάρη Του όμως η Νέμεσις … και η φλογερή ανάσα της Ειμαρμένης…
Βαριά η Θυσία, μα το Δίκιο θ’ ανταποδώσει.
Το Ξίφος θα κολάσει τους ενόχους.
Μα όχι στο χέρι του Δαμαστή … αλλά του Χρόνου…

Επιτέλους…
Οι χορδές της Κιθάρας έδιωξαν το Σκοτάδι.
Κόκκος δικός Του δεν έμεινε μέσα μου.
Φοίβο το Φως που αντικρίζει ο Οφθαλμός…
Καθάρια η Αύρα που πνέει στον Νου …
Το Εγώ αφανίζεται στο Είναι.
Και οι Μούσες σταματούν το Τραγούδι…

Ο Μουσηγέτης Απόλλων αφήνει τη Λύρα … πιάνει το Τόξο.
Η χορδή πάλλεται στο κατάλευκο χέρι.
Το βέλος εξακοντίζεται στο Στόχο … σκίζει τον Άνεμο.
Όμοιο με τη Θέληση που διακορεύει τον Αιθέρα.
Και η Ύπαρξη πάλλεται σε Παιάνα πολεμικό…

Ανοίγω τα μάτια και του Λύκου το μειδίαμα έχει επιστρέψει.
Όχι πια Γκρίζο … μα Λευκό.
Πάλλευκο σαν το χέρι του Εκατηβόλου.
Θηκαρώνω το Ξίφος…
Αφήνω την Κιθάρα…
Και τα αποθέτω στην Ιερή Κίστη της Ελευσίνας…

Δεν τραγουδώ πια στον Άνεμο.
Δεν ξιφομαχώ πια στον Αιθέρα.
ΕΙΜΑΙ ο Άνεμος …
ΕΙΜΑΙ ο Αιθέρας …
Πάλλομαι στη Μουσική της Ύπαρξης.
Κουρδίζω τις χορδές μου στο Κλειδί των Σφαιρών.
Το Α σμίγει με το Ω και ο Κύκλος κλείνει.
Γίνομαι Φως και επιστρέφω στην Πηγή…

Αντίο Άνθρωπε…

© 2011 Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος

About Nick

Official Website www.arkadian.gr
Gallery | This entry was posted in Η Τριλογία της Δύναμης … Το Δάκρυ του Απόλλωνα, Ποίηση (αγαπημένες επιλογές). Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

