Το Όνειρο του Νικόλα: Γύρνα Ξανά


Στη σκέψη μου φάντασμα η ύπαρξή σου
Τα μάτια νωπά, ένα δάκρυ κυλάει
Δε μου είν’ εύκολο να θυμηθώ τη μορφή σου
Μα στ’ όνομά σου η καρδιά μου σκιρτάει.

Φαντάζει σα Χθες που χέρι με χέρι
Μέσα στο πλήθος βαδίζαμε αντάμα
Η θύμηση αυτή πονά σα μαχαίρι
Το σπλάχνα μου σκίζει, αγιάτρευτο τράμα.

Γύρνα ξανά στη ζωή μου και φέξε
Τα μαύρα σκοτάδια ψυχή θ’ αποκτήσουν
Χορδές η Ύπαρξή μου, έλα και παίξε
Η χαρά και το γέλιο μεμιάς θα γυρίσουν.

Θυμήσου τους όρκους που η Αγάπη γυρεύει
Λόγια του αέρα δεν πρέπει να γίνουν
Η Φλόγα του Έρωτα μέσα θεριεύει
Στη δίνη του πάθους, οι στάχτες θα μείνουν.

© 2011 Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος

About Nick

Official Website www.arkadian.gr
Gallery | This entry was posted in Ποιήματα. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

