Το Όνειρο του Νικόλα: Έρευνες – Η χειραγώγηση της Εικόνας


Δύσκολοι καιροί για διαφημιστές…
Πού να τρέχεις τώρα για “image making”, όταν μέσα σου κιόλας έχεις μια σύγχυση μεταξύ του τι ακριβώς είσαι και σε ποια χώρα θα ήθελες να ζεις, όταν υπάρχει το Youtube, το Facebook, το Twitter και όλα τα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Συναισθηματική Νοημοσύνη… όσοι δεν ξέρετε τον όρο, ρίξτε εδώ μια ματιά. Θα σας βοηθήσει στη συνέχεια του άρθρου.
Ο Αριστοτέλης έλεγε ότι δεν αρκεί να κοιτάμε το «ότι»… το «διότι» είναι εξίσου σημαντικό.

Σύμφωνα με το βιντεάκι της Κατερίνας Μουτσάτσου που ανεβάζετε οι φίλοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά κόρον, οι Έλληνες σήμερα:
α) είμαστε νευρωτικοί (γι αυτό και τα μάτια μας γυαλίζουν κάπως περίεργα)
β) ζούμε στο παρελθόν γιατί δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε στο Σήμερα,
γ) καπηλευόμαστε την Εθνική μας ταυτότητα, άσχετο αν μέσα μας υπάρχει μια σύγχυση για το τί ακριβώς εθνικότητας είμαστε, και τον συναισθηματισμό των συμπατριωτών μας για να διαφημίσουμε το επαγγελματικό μας έργο
δ) διψάμε τόσο για προβολή, που το άγχος μας αυτό το βγάζουμε στο γυαλί, επιβεβαιώνοντας για μια ακόμη φορά όσους μας χαρακτηρίζουν με άσχημες εκφράσεις.
ε) λέμε ψέματα για να περάσουμε το μήνυμά μας (μα καλά… να μην ξέρει ούτε έναν Νίκο, Γιάννη, Κώστα… λογικό. Αν ήταν Μουσταφά, Αχμέτ, Εζέλ θα τους θυμόταν…)
στ) δε σπάμε πιάτα γιατί δε διασκεδάζουμε «έξω καρδιά». Έχουμε όλοι … διαρκείας στο Μέγαρο Μουσικής.

Τέλος πάντων… θα μπορούσα να γράψω μερικές δεκάδες ακόμα αράδες σχετικά με την προσπάθεια της Κατερίνας να διαφημίσει όχι την Ελλάδα, αλλά τον εαυτό της (άλλωστε το «Εγώ» χρησιμοποιεί συνέχεια στον νευρωτικό της λόγο). Δε θα με πείραζε προσωπικά σαν Νίκος, το να το έκανε για να προβληθεί η ίδια, αρκεί παράλληλα να διαφημιζόταν και η Ελλάδα.

Με ενοχλεί όμως ότι το κάνει απροκάλυπτα, δυσφημίζοντας την Ελλάδα, καπηλευόμενη την ανάγκη ενός ολόκληρου λαού για Εθνική Ανάταση, για την προσωπική της προβολή.
Ακόμη και το παρόν άρθρο αποτελεί διαφήμιση για την κοπέλα αυτή, βασικό άλλωστε «τσιτάτο» των διαφημιστών είναι «ακόμα και η δυσφήμιση αποτελεί την καλύτερη διαφήμιση».

Φιλική συμβουλή:
Μην τσιμπάτε… Μη δίνετε αξία σε οτιδήποτε καπηλεύεται τη νοημοσύνη σας.
Ακόμα και αν αυτή είναι η Συναισθηματική σας Νοημοσύνη

© 2012 Νικόλαος Παναγοδημητρόπουλος

About Nick

Official Website www.arkadian.gr
Gallery | This entry was posted in Έρευνες: Παράλληλες Πραγματικότητες. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s