Συμβουλές διατροφής από την ARKADIAN: Δυνατό πρωινό και πολλά μικρά γεύματα


Γράφει ο Νίκος Παναγοδημητρόπουλος

Το ξέρετε ότι περισσότερα μικρά γεύματα οδηγούν σε χάσιμο βάρους πολύ πιο γρήγορα απ’ ότι ένα ή δύο μεγαλύτερα γεύματα;
Το πρωινό είναι το πιο βασικό γεύμα, διότι η παράλειψή του οδηγεί στην υπερφαγία λόγω ανεξέλεγκτης πείνας.
Τρώτε ένα γεύμα ανά 4 ώρες, πρωινό, μεσημεριανό και βραδυνό (ποτέ μετά τις 20.00) και ανάμεσα στα γεύματά σας βάλτε και μια μερίδα φρούτων ή ένα γιαούρτι.

Αντικαταστήστε τα θερμιδοφόρα, λιπαρά πρωινά “Ευρωπαϊκού” τύπου με ένα μείγμα από γάλα, μέλι και βρώμη (κουάκερ).
Εκτός από τις πλούσιες φυτικές ίνες που θα βοηθήσουν το πεπτικό σας σύστημα (ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι βιώνουν διαταραχές λόγω του άγχους), η ενέργεια που θα πάρετε είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ.
Και ελάχιστες θερμίδες λίπους.
Και φυσικά πολύ, πολύ νερό…

Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος
Καθηγητής Πολεμικών Τεχνών
Σύμβουλος επί θεμάτων ασφαλείας
www.arkadian.gr

Για οποιαδήποτε απορία σας, θέματα που σας απασχολούν και ίσως μπορούμε να βοηθήσουμε, το info@arkadian.gr στη διάθεσή σας.

About Nick

Official Website www.arkadian.gr
Gallery | This entry was posted in ARKADIAN: Άρθρα και συμβουλές. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s