Συμβουλές προπόνησης από την ARKADIAN: Ιδανικοί κοιλιακοί


Γράφει ο Νίκος Παναγοδημητρόπουλος

Ένα μυστικό για την τέλεια γράμμωση των κοιλιακών είναι να μη μετράτε το πόσους κάνετε σε ένα set.
Ένα λάθος που κάνουν οι περισσότεροι αθλητές που ασκούνται με γυμναστική με βάρη, είναι ότι κάνουν κάθε μέρα ασκήσεις κοιλιακών, με αποτέλεσμα να μην ξεκουράζονται επαρκώς οι μύες και να μην αναπτύσσονται.

Ένας μυς αναπτύσσεται κατά τη διάρκεια της ξεκούρασης, και οι κοιλιακοί μύες δε διαφέρουν από τους υπόλοιπους μύες του σώματος.

Μπορείτε να κάνετε ένα χαλαρό set 20 κοιλιακών πριν την προπόνηση για να ζεσταθείτε, μιας και οι κοιλιακοί συμμετέχουν σε κάθε σχεδόν άσκηση με βάρη όλων των μυϊκών ομάδων. Μια φορά την εβδομάδα όμως αφιερώστε την μόνο για κοιλιακούς με 3 sets από διάφορες ασκήσεις, χωρίς να μετράτε επαναλήψεις.

Μην ξεχνάτε τους ραχιαίους μετά από κάθε άσκηση κοιλιακών και στο τέλος τη “στάση της κόμπρας” της yoga για πλήρη διάταση των κοιλιακών μετά το τέλος τη προπόνησης.

Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος
Καθηγητής Πολεμικών Τεχνών
Σύμβουλος επί θεμάτων ασφαλείας
www.arkadian.gr

Για οποιαδήποτε απορία σας, θέματα που σας απασχολούν και ίσως μπορούμε να βοηθήσουμε, το info@arkadian.gr στη διάθεσή σας.

About Nick

Official Website www.arkadian.gr
Gallery | This entry was posted in ARKADIAN: Άρθρα και συμβουλές. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s