Το Μήνυμα της ημέρας: 29 Μαΐου 2012


«Ανεξιχνίαστε Θεέ, δίψασα σε όλη τη ζωή μου προσπαθώντας να βρω την παρουσία σου. Αλλά την ώρα του θανάτου μου σε παρακαλώ, άφησέ με να γυρίσω μια μέρα στην Πόλη!
Δώσε μου πάλι κάποτε τα δεσμά του Χώρου και του Χρόνου, τα θαυμαστά και τρομακτικά δεσμά Σου!
Κάνε μου αυτή τη χάρη… ξέρεις γιατί τη ζητώ».

Ο σουλτάνος σήκωσε το πηγούνι του που έτρεμε και με ορθό το κεφάλι φώναξε:
«Κοίταξε την πόλη σου βασιλιά».

Και απάντησα:
«Βλέπω την ομορφιά της Πόλης μου! Σε αυτό το μέρος το αστρικό μου σώμα θα γυρίσει μια μέρα, θα γυρίσει τα ερείπια των επάλξεων. Σαν ταξιδιώτης του Διαστήματος θα κόψω μια μέρα ένα μαύρο λουλούδι από το τείχος, σε ανάμνηση κάποιας που αγάπησα.
Αλλά εσύ Μωάμεθ δε θα γυρίσεις ποτέ…»

Mika Waltari, (19 Σεπτεμβρίου 1908 – 26 Αυγούστου 1979)
Johannes Angelos

About Nick

Official Website www.arkadian.gr
Gallery | This entry was posted in Το Μήνυμα της ημέρας. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

