«Η πλάνη του Facebook»


Και κάτι για να γελάσουμε…
Και μην ξεχνάμε… το Facebook είναι απλά ένα Μέσο.
Μην το αφήσεις να γίνει Αυτοσκοπός.

*****     *****     *****

Σε γνώρισα στον τοίχο μου
μου έκανες όλο like.
Μα εμένα δε μου άρεσε
που ανέβαζες David Icke.

Τραγούδια ροκιές μου άρεσαν
μα εσύ όλο Γαλάνη.
Και σχόλια όλοι σου έκαναν
στο κλάμα έχουν πεθάνει.

Σε έσβησα από φίλη μου
και πια από ενημερώσεις
μαθαίνεις τώρα νέα μου
και θες να με μαλώσεις.

Αν θές ξανά να γίνουμε
στο facebook φιλαράκια
να μην ξανάδω σχόλιο
σε καψούρικα τραγουδάκια.

Κοινούς φίλους προτάσεις
φιλίας βρες να κάνουν.
Μα μου τη δίνει αφάνταστα
σε fotos να με επισημάνουν.

© 2012 Νικόλαος Παναγοδημητρόπουλος

About Nick

Official Website www.arkadian.gr
Gallery | This entry was posted in Ο Κόσμος γύρω μας. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

