«Προχωράω ακόμη»


Πράγματα που δεν έκανα, ζωή που δεν έζησα.
Καίγομαι…
Φωτιές που δεν γίναν δημιουργήματα τρώνε τις σάρκες μου.
Και το φως των αστεριών τρεμοσβήνει στο νου μου.
Κάποτε φώτιζαν τις νύχτες…
… μα πια προχωράω στα σκοτάδια…

Ψηλώσαν τα κτίρια και μίκρυνε ο ορίζοντας.
Ανοιχτοί κάμποι πια λογίζονται οι ταράτσες.
Οι άνθρωποι πάψαν να ονειρεύονται Άγνωστους Τόπους.
Και η μουσική των άστρων στοιχειώνει το νου μου.
Κάποτε γεννούσαν μελωδίες στις σκέψεις μου…
… μα πια προχωράω στη σιωπή…

Άδεια τα βλέμματα, αργόσυρτα βήματα.
Ασφάλτινοι δρόμοι ανθρώπων να περιφέρονται άσκοπα.
Κανείς πια δε στρίβει γωνίες…
Για την ασφάλεια μονότονων λεωφόρων με σκοτωμένες αλήθειες.
Και το όνειρο των άστρων στοιχειώνει τις ελπίδες μου.
Κάποτε χαμόγελο γεννούσαν στην προσμονή του Αύριο…
… μα πια μουντάδα σκεπάζει τον Χρόνο…

© 2012 Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος

About Nick

Official Website www.arkadian.gr
Gallery | This entry was posted in Η Τριλογία της Δύναμης ... Η Ιαχή του Άρη. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

