Το Όνειρο του Νικόλα: Τίτλοι τέλους…


Και εδώ τελειώνει το «Όνειρο του Νικόλα»
Άλλωστε είχε, και έχει, συγκεκριμένη αποστολή. Το αν αυτή θα είναι επιτυχής θα το δείξει το Μέλλον.
Δύο χρόνια γράφω συνέχεια… για τους δικούς μου λόγους.
Το «Όνειρο του Νικόλα» είναι  ένα Μήνυμα σε ένα Μπουκάλι για το Μέλλον… με συγκεκριμένο αποδέκτη.  Ένας Δημιουργός μπορεί να έχει «φύγει» από αυτή την Πραγματικότητα, αλλά η «ψηφιακή» του παρουσία παραμένει για να τον γνωρίσουν οι απόγονοί του.
Άλλωστε για αυτό ιδρώνουμε και ματώνουμε σήμερα… για να προσφέρουμε τα μέγιστα στους απογόνους.
Θεωρώ όμως ότι όταν οι Μούσες σου ψιθυρίζουν τα λόγια τους, το κάνουν για να περάσουν ένα Μήνυμα στον κόσμο, και όχι γιατί σε βρίσκουν… χαριτωμένο.

Έτσι, παράλληλα με τους δικούς μου λόγους, με χαρά μοιράζομαι τα κείμενά μου, τους ψιθύρους των Μουσών με τους διαδικτυακούς, και όχι μόνο, φίλους. Δεν είμαι επαγγελματίας συγγραφέας για να αναγκάζομαι να ζήσω από τις πωλήσεις των βιβλίων μου, έτσι τα αναρτώ εντελώς δωρεάν στο Διαδίκτυο, έχοντας όμως φροντίσει πρώτα να κατοχυρώσω νομικά τα πνευματικά δικαιώματα των κειμένων μου. Ένα απλό like ή ένα σχόλιο όταν ένα κείμενό μου σας αγγίζει, είναι υπεραρκετό και παραπάνω από καλοδεχούμενο.

Ένα κείμενο έχει πατέρα… δεν μπορεί να το καπηλεύεται καθένας δεξιά αριστερά χωρίς να αναφέρεται το πατρώνυμό του.
Σκοπός ενός Δημιουργού είναι να δώσει κάτι στον Κόσμο… μπορείτε να το πάρετε απλόχερα αναφέροντας την πηγή, κερασμένο όπως συνηθίζω να λέω, αλλά μην το οικειοποιηθείτε. Βλέπετε και εγώ τα έχω «δανειστεί» από τον αποδέκτη και πρέπει να φροντίσω να έλθουν στα χέρια του όπως πρέπει.
Και φυσικά το έχω διασφαλίσει αυτό…

Αυτά…
Η ημερομηνία σήμερα έχει 10 Αυγούστου 2012. Τα κείμενα που έχουν ανέβει στο blog μου https://nikolasdream.wordpress.com/ και στη σελίδα του blog στο Facebook (δεν έχουν ανέβει ακόμη όλα, αλλά σύντομα θα είναι όλα on line) https://www.facebook.com/To.Oneiro.tou.Nikola γράφτηκαν την χρονική περίοδο 2010 – 2012.
Από τον Σεπτέμβριο, πρώτα ο Θεός, οι εξελίξεις γύρω μας θα είναι τόσο συναρπαστικές, που τα κείμενα που θα γραφτούν έπειτα θα είναι … εποποιίες.
Ο Τροβαδούρος αφήνει εδώ την Κιθάρα του…
Ο Πολεμιστής πρέπει να ξαναπιάσει το Ξίφος του…
ΑΥΤΟ το Όνειρο τελειώνει εδώ… αν και θα συνεχίσει να εκπέμπεται.

Ευχαριστώ θερμά για τη συντροφιά στο Ταξίδι.
Εύχομαι ολόψυχα καλή Δύναμη και πάντα να χαμογελάτε…

Και ψιτ… αποδέκτη.
Να ‘σαι πάντα καλά… (αν και γνωρίζω πολύ καλά πως θα είσαι).

Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος
10 Αυγούστου 2012

About Nick

Official Website www.arkadian.gr
Gallery | This entry was posted in Αταξινόμητα. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

